ハンちゃんの日記

Xin chào! Mình là Hằng, hiện đang sinh sống và làm việc tại Hamamatsu, Nhật Bản. Blog này là những câu chuyện của mình trong thời gian sống tại Nhật, kể lại cho mọi người những điều thú vị mà mình đã gặp trong cuộc sống, chia sẻ với mọi người suy nghĩ của mình. Và đây cũng là 1 phương pháp giúp mình học tiếng Nhật. Hãy tập thói quen viết blog để cùng nhau học tập nhé!

素敵な一日!

おはようございます!!!
Good morning!!!

昨日,私のクラスにゲストが来ました。とてもおもしろかったです。
Yesterday, some japanese guest came to my class. It was very interesting.

3つのレッスンをすべてを学んだ後、私たちは日本のゲストに会いました。楽しみにしてました。この写真は前に立って、あいさつをしてくれている時です。
After learning all three lessons, we met these Japanese guest. we were all looking forward to it. This picture is when everyone stand in front and greeting to us.
素敵な一日!


4人のゲストがいます。クラスの学生は4つのグループに分かれました。それぞれのグループのゲストと話をします。
There were 4 persons. Students in class were divided into 4 groups. So that, each group could talk with 1 guest.

私たちからはいろいろな質問がありました。日本の生活は、たくさんことを知りません。だから、私たちは日本の生活について聞きました。これはクラスのグループです:
We had a lot of question. There are so many things that we dont know about Japan life. So, we all want to heard about life in here.
This is a picture of groups in class:
素敵な一日!


これは私のグループです。5人います。このゲストはとてもかわいいです。彼女が最もおいしい日本食のお寿司やラーメンを教えてくれました。彼女は多くの場所を旅するのが好きだと教えてくれました。 日本には、多くの場所があります。 東京、大阪、北海道のような...
しかし、浜松での生活のほうが最高です。 あまりにも騒々しくなく、天気は涼しいです。
And this is my group. We have five people. This guest is very cute. She told us that the most delicious Japanese food is sushi and ramen. She told us that she likes to travel at many places. And, there are many places in Japan. Like Tokyo, Osaka, Hokkaido ...
However, life in Hamamatsu is the best. It's not too noisy, the weather is refreshing.

素敵な一日!
素敵な一日!

この機会を与えてくれた学校ときょうこ先生に感謝します。
I'm really thankful to Ms.Kyoko and school to give us opportunity to meet them.
icon06




Vui lòng nhập chính xác dòng chữ ghi trong ảnh
 
<Chú ý>
Nội dung đã được công khai, chỉ có chủ blog mới có thể xóa

< May 2024 >
S M T W T F S
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
カテゴリ
QRコード
QRCODE
アクセスカウンタ
読者登録
Chúng tôi sẽ gửi những bài viết mới nhất đến địa chỉ email đăng ký. Xóa Tại đây
Số lượng người đọc hiện tại là 0 người
プロフィール
hanchan
hanchan
はじめまして、私はハンです。ベトナム